همزمان با پیوستن AdEx به نئو، بزرگ‌ترین شرکت چینی در حوزه‌ی بلاک‌چین، این شرکت اولین DApp خود را روانه‌ی بازار می‌کند

مترجم: احمدرضا سازگارنژاد

شرکت AdEx ، که یک شرکت تبلیغات مبتنی بر بلاک‌چین است اعلام کرد که با سیستم قراردادهای هوشمند نئو (NEO) وارد همکاری مشترک می‌شود . نئو، که به اتریوم چینی معروف شده است، خود را به عنوان یک فناوری بلاک‌چین برای اقتصاد هوشمند معرفی می‌کند و اخیراً در حجم معاملات رشد بسیار خوبی داشته است.

شرکت AdEx اخیراً هسته‌ی AdEx را منتشر ساخته است، که قراردادهای هوشمند پایه‌ای است که این شبکه بر بستر آن شکل می‌گیرد. پس از ارزیابی سیستم قراردادهای هوشمند نئو، تیم AdEx تصمیم گرفت که با یک اقدام هوشمندانه به زعم خود،هسته‌ی AdEx را به نئو متصل کند.

ایوو گورگیو (Ivo Georgiev)، مدیرعامل و موسس AdEx گفت: «ما ظرفیت زیادی در نئو دیدیم و به همین جهت می‌خواهیم اولین کسی باشیم که یک DApp بر مبنای نئو دارد.»

به نظرسد این اقدام برای هر دو طرف مفید خواهد بود. نئو نیز که قصد دارد از پیشروهای اقتصاد هوشمند باشد، از این ارتباط سود خواهد برد.

تونی تائو (Tony Tao)، یکی از مدیران نئو گفت: «ما به دنبال انتقال هسته‌ی AdEx به اکوسیستم نئو هستیم و امیدواریم که DApp به ما کمک کند تا اقتصاد هوشمند را به پیش ببریم، و AdEx پیشرو خوبی در این حوزه باشد.»

با توجه به علاقمندی نئو به جذب DAppهای بیشتر برای پلتفرم قراردادهای هوشمند آن، این اتفاق برای نئو نقطه‌ی عطفی محسوب می‌شود. شرکت AdEx در حال حاضر در حال انتشار نمونه‌ی اولیه‌ی سرویس تبلیغاتی خود است که براساس شنیده‌ها در فوریه ی 2018 در دسترس خواهد بود. با این وجود، تیم AdEx اطمینان دارد که که این سرویس چند ماه پش از این موعد آماده خواهد بود.

منبع: cointelegraph

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *